joi, 12 aprilie 2012

SARUTUL


Sărutul...
Pe cine-L voi săruta, Acela este!”
Matei 26,48.
Mă mistuie gândul și nu-l pot stinge,
Mâinile mele sunt pătate de vină,
Sărutul tău, Iuda, și astăzi mă frige,
Sărutul acela blestemat din Grădină...

Oriunde mă poartă pașii prin lume
Când e Duminică-n sufletul meu
Vin dinspre tine târcoale anume
Ispitele clipei, ispite mereu.

Vin îndoielile fără de veste
Să mă cuprindă în mrejele lor,
Biblia, oare, nu-i o Poveste,
Iisus, nu-i un biet și umil călător?!

Voi, toate-acestea, fugiți de la mine,
Aici, între coastele mele e vie
Porunca Acelui ce vine și Vine!
De la nașterea mea întâmplată să fie.

Tot mai departe de marginea zării
Se tulbură gândul și nu-l pot atinge,
Acolo-n Grădina din Joia vânzării
Sărutul tău, Iuda și astăzi mă frige...




http://nicustancu48.ning.com/profiles/blog/list?user=2zkixipe2om7a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu